Στους ποδηλατοδρόμους λέμε ΝΑΙ, Στην προχειρότητα έργων λέμε ΟΧΙ
Στην γιορτή του ποδηλάτου λέμε ΝΑΙ
Στους ποδηλατοδρόμους λέμε ΝΑΙ
Στην προχειρότητα έργων μόνο και μόνο για εντυπωσιασμό, λέμε ΟΧΙ
Μια κοινή ερώτηση των πολιτών του Ιλίου είναι, «μα γιατί δεν βλέπουμε ποδήλατα να κινούνται στους ποδηλατόδρομους της πόλης μας»; Απαντήστε μας εσείς, κύριε δήμαρχε, γιατί σε ερώτησή μας σε ποδηλάτες, η απάντηση ήταν ίδια από όλους: «Επειδή αυτοί οι ποδηλατόδρομοι δεν κάνουν για ποδήλατα!»
- Οι ποδηλατόδρομοι δεν φτιάχνονται αλλάζοντας το χρώμα στο υπάρχον πεζοδρόμιο, με φάρδος διπλής κατεύθυνσης 95εκ., όταν ένας ποδηλάτης χρειάζεται 75εκ. συν 50εκ. αριστερά του και 50εκ. δεξιά του.
- Οι απολήξεις των ποδηλατόδρομων, όταν συναντιούνται με ασφαλτόδρομο, είναι από 5 έως 7εκ. ύψος! Προφανώς είναι για ποδήλατα βουνού, αλλά οι ποδηλατόδρομοι βρίσκονται στην πόλη. Οι… «ποδηλατόδρομοι» που υπερηφανεύεται η Δημοτική Αρχή, θα έπρεπε να είναι πατινόδρομοι με τις προδιαγραφές που διαθέτουν, αλλά, λόγω των υψηλών απολήξεών τους, ούτε για πατίνια δεν κάνουν.
- Το 2008 υποβλήθηκε στην Περιφέρεια η μελέτη για τον ποδηλατόδρομο της Έκτορος (Πράσινη Διαδρομή). Ποιος ειδικός την συνέταξε και ποιος ειδικός την ενέκρινε; Γιατί δεν τηρήθηκαν οι προδιαγραφές του τότε Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.;
- Η μελέτη αυτή προέβλεπε και θέσεις στάθμευσης ποδηλάτων – πουθενά δεν υπάρχουν.
- Και στον ποδηλατόδρομο της νέας Θηβών, γιατί έγιναν οι ίδιες κακοτεχνίες;
- Και ετοιμάζονται και άλλοι ποδηλατόδρομοι (Αγ. Νικολάου, Πετρουπόλεως). Άραγε, με την ίδια μελέτη;
- Τελικά, σε τι χρησιμεύουν οι ποδηλατόδρομοι εκτός από θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων;
Εμείς, κύριε Δήμαρχε, λέμε ότι έχετε την αντίληψη «έργο νά’ ναι κι ό,τι να’ ναι», ώστε να εντυπωσιάζετε με προχειρότητες τους πολίτες του δήμου μας, μόνο και μόνο για τις επικοινωνιακές σας σκοπιμότητες. Εσείς, αλήθεια, τι έχετε να πείτε στους ποδηλάτες του δήμου μας;
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. (νυν Υ.Π.ΕΝ.):
Διπλής κατεύθυνσης: Συνοδευτικός διάδρομος διπλής κατεύθυνσης στο ύψος του πεζοδρομίου διακριτό σε χρώμα και υφή υλικό διάστρωσης και σε απόσταση 50 cm από το οδόστρωμα. Διαστάσεις: Εφ’ όσον επιλέγεται λύση διάδρομου συνοδευτικού διπλής κατεύθυνσης το πλάτος του ανάλογα με τον αριθμό των ποδηλάτων, ποικίλλει μεταξύ 2.00 έως 3.50 m.
Μονής κατεύθυνσης Διαστάσεις: Συνιστάται πλάτος 1,70 έως 2,20 m. Εάν στην επιφάνεια του διαδρόμου πρόκειται να προστεθούν στοιχεία κατακόρυφης σήμανσης ή φωτισμού, στο επιλεγόμενο πλάτος προστίθεται 0,5 m. Η ίδια προσαύξηση απαιτείται για γειτνίαση του διαδρόμου με τοίχο, δένδρα κλπ.
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!