Να ακουστούν οι συνοικίες του Δήμου μας! Το Ίλιον δεν είναι μόνοι οι 3 κεντρικοί πεζόδρομοι.
Ας συγκρίνουμε το λαμπερό και φωτισμένο κέντρο της πόλης μας με τις απόμερες και ξεχασμένες γειτονιές. Το Ίλιον δεν είναι μόνο το μέρος που βγαίνουμε, αλλά και εκεί που μένουμε. Φαίνεται ότι στη ζυγαριά της διοίκησης Ζενέτου, η βιτρίνα της πόλης βαραίνει πολύ περισσότερο από εκεί που ζουν και αναπνέουν οι δημότες της. Και πάνω απ΄ όλα για τη Δημοτική Αρχή βαραίνει η αυτοπροβολή της… Αλήθεια πότε ερωτήθηκαν οι πολίτες για τις ανάγκες της συνοικίας τους ώστε να ληφθούν υπόψη στο Τεχνικό Πρόγραμμα που καταρτίζεται κάθε χρόνο; Πιο συγκεκριμένα πότε ρωτήθηκαν:
Οι κάτοικοι και οι έμποροι του Αγ. Νικολάου αν προτεραιότητά τους είναι η κατασκευή ποδηλατόδρομου επί της Αγ. Νικολάου; Μήπως χρειάζεται να θυμηθούμε τι έγινε στην Έκτορος, στο Ρίμινι, όταν με ευθύνη της Δημοτικής Αρχής έγινε η ανάπλαση χωρίς να προβλέπεται η τοποθέτηση αγωγών όμβριων υδάτων, με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει με την πρώτη βροχή; 10 χρόνια μετά ξανακλείνει η Έκτορος για να τοποθετηθούν οι αγωγοί!
Οι κάτοικοι και οι εναπομείναντες έμποροι της Ζωοδόχου Πηγής για το αν χρειάζεται η ανάπλαση (πεζοδρόμηση) επί της Αγ. Θεοδώρων; Έπρεπε να καταστραφούν περιουσίες και να κινδυνέψουν ζωές για να προχωρήσουν τα αντιπλημμυρικά έργα. Ελεύθεροι χώροι ανύπαρκτοι, ενώ μια ολόκληρη συνοικία δεν έχει παιδική χαρά!
Οι κάτοικοι και οι εναπομείναντες έμποροι της Παλατιανής όπου (και με την αντιδρόμηση της Αγ. Γεωργίου) δεν υπάρχουν πλέον είσοδοι στη συνοικία τους; Η παιδική χαρά επί της Κρήτης παραμένει αναξιοποίητη εδώ και χρόνια.
Οι κάτοικοι και οι έμποροι στη συνοικία Μιχελή όπου σε διάφορα σημεία της Ελαιών δεν υπάρχει πεζοδρόμιο;
Οι κάτοικοι στη συνοικία της Εστίας – Ραδιαφωνίας για το πώς θέλουν να διαμορφωθεί η επικάλυψη του ρέματος της Εσχατιάς; Προεκλογικά (2014) ήταν έργο του Δήμου ενώ τώρα που διακρίνεται μια στασιμότητα σε διάφορα σημεία το έργο έγινε του αρμόδιου υπουργείου! Τι έκανε η Δημοτική Αρχή για την επιβάρυνση της συνοικίας της Εστίας με την κατάληψη δημοτικών χώρων από γνωστή μεταφορική εταιρεία και την όχληση από διέλευση βαρέων οχημάτων από δρόμους κάθετους της διάνοιξης της Θηβών;
Η Δημοτική μας κίνηση πρότεινε Δημοτική συγκοινωνία που να συνδέει μεταξύ τους τις συνοικίες, το κέντρο και το Μετρό: Η συγκοινωνιακή μελέτη προέβλεπε για 1 γραμμή 145.000€ ετησίως (αγορά ενός νέου mini Bus, συντήρηση και μισθοδοσία). Η Δημοτική Αρχή ισχυρίζεται ότι «δεν μπορεί» να το υλοποιήσει λόγω υψηλού κόστους, με αποτέλεσμα η μελέτη εδώ και 3 χρόνια να μένει στα χαρτιά! Ο προϋπολογισμός του 2018 προέβλεπε ως έξοδα δημοσίων σχέσεων, δεξιώσεων και εθνικών εορτών, το ποσό των 121.800€! ενώ για Δημοτική Συγκοινωνία 0 €!!! Τα συμπεράσματα δικά σας…
Το Ασυμβίβαστο Ίλιον θέλει να βάλει σε προτεραιότητα τις πραγματικές ανάγκες των δημοτών και όχι τις επικοινωνιακές ανάγκες του Δημάρχου. Ξεκινάμε μια πρωτοβουλία καταγραφής και ανάδειξης των μικρών και μεγάλων προβλημάτων σε κάθε γειτονιά. Για να μπουν αυτά ακριβώς τα προβλήματα στο κέντρο της δημόσιας συζήτησης ενόψει των δημοτικών εκλογών. Μπορεί η βιτρίνα να είναι αυτό που φαίνεται, αλλά όλοι εμείς δεν ζούμε στη βιτρίνα. Ζούμε στο σπίτι μας και στη γειτονιά μας.
Ελάτε σε επαφή με το Ασυμβίβαστο Ίλιον!
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας να μας γνωστοποιήσετε τις ανάγκες και τα προβλήματα της περιοχής σας. Το Ασυμβίβαστο Ίλιον θα προσπαθήσει με όλες του τις δυνάμεις, μαζί με τους δημότες και την ενεργητική συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας, να θέσει το θέμα και να πάρει πρωτοβουλίες.
[contact-form-7 id=”2132″ title=”Να ακουστούν οι γειτονιές του Ιλίου”]
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!